Sunday, 12 August 2012

Geram !

Assalamualaikum dan hye .
Haritu Lia ade bgitau kat 1 post yg Lia geram kan?
Patutnya semalam Lia tulis, tapi
terlupa +busy la .
Oklah, whatever . So, straight to the point .
Tau x nape Lia geram ??
Memang la tak tau sebab Lia tak bagi tau lagi .
Ok, jangan nak melalut xtentu pasal .
Sebab, Lia tak dapat-dapat nak download software GIMP2 
and Photoscape . Tak tau la kenapa
ebook Lia tu, xleh download dua software tu . Geramnya >,<
Jadi, buat masa ni, Lia tak boleh nak bagi freebies
kat korang la . Kalau nak, kenalah guna komputer
rumah atau netbook abang Lia . Haisshhh geramnya ..

Takpela . Dah nak buat macam mane, dah takdir .
Ye tak ? Haha sampai takdir pon dia nak masukkan .
Oklah, Lia off dulu tau . Baii dan assalamualaikum . PEACE !

P/s : Sebenarnya petang tadi plan nak on . Tapi,
tertidur sebab letih yang teramat sangat sampai tertidur Lepas
balik dari KAFA tadi . :)

2 comments:

  1. Sekarang dah dpt download belum ?
    kalau belum.. try download guna link yg ada dkt akk punya blog.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum, okeh nanti ade mse lia download ^.^

      Delete

Your comments are highly appreciated :')