Monday, 4 March 2013

Apakah? -.-

** Assalamualaikum  **


Tengok tajuk.. Pelik, kan? Sebenarnya Lia saje je nak wat post sebab bosan melanda. Bukan nak kecoh, kay?

Wah! Tahniah utk diri Lia sendiri ..! Sebab? Sebab first time orang serang. Tengah gembira ni. Senyum sampai telinga. Tak caye? Bagus, sbb jangan percaya kerana itu semua dusta :p

Actually, dah lama dah mesej ni. Tapi, sekarang saje nak buat entri. Lagipun, bukan  Lia nak mencarut or ape kat dia ni .. Takde masa, kay? Lebih baik Lia study drp layan orang cmnie. Right?

Oke, just a short entry. See you again! Assalamualaikum :D


8 comments:

  1. mmg tak perlu layan org macam nie.. buat saked hati aje :D

    ReplyDelete
  2. Tak pasti la tu kata cacian atau pujian.. Sbb lain orang dia guna macam macam perkataan n bahasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah .. Betul3x XD Btw, harap pujian XD

      Delete
  3. dh lpas biarkn je..KIta pon prnh kena gak..

    http://kisahhidupku1999.blogspot.com/

    ReplyDelete

Your comments are highly appreciated :')