Monday, 27 May 2013

Second and Third CPC From Nuffnang ;3

Assalamualaikum w.b.t

Woah, tajuk macam gempak je! #gempaklasgt -.- . Okeh, ni tentang CPC lagi nieh. Haritu Lia ade buat enti pasai first CPC. Klik sini meh :* Hoho. Lepas Lia dapat CPC dari Nuffnang haritu, Lia asyik tunggu je . Manalah tahu kot-kot boleh dapat lagi. Haha, ye dak?

Pastu, tadi Lia ade bace entri kak azhafizah . Best la akak, dapat CPUV. Pastu, Lia pon pergi la cek akaun Nuffnang Lia. Know what? Ade duit masuk lagi! Yippiee! Walaupun Lia cume dapat CPC. Hohoo, tkpe, asalkan rezeki, kan? :D Haaa, asyik membebel je. Meh tengok gambar bawah ni;



Tapi, takbanyak lah. Baru 3 CPC je dapat. Agak-ii kan, bila Lia boleh dapat CPUV/BE pulak? Hoho, impian besaq tu #trafik ciput, cmne la nak dpt BE ni -.-'' . Hope boleh dapat. Boleh la En. Nuffnang  ;D

Okeh ah. Sebelum tu, Lia nak ucap mekaseh banyak2 kpd sape yang klik tu. Meh nak kiss sikit :* haha. #ngade . Keh, ciao lu. Sebelum tuh, thanks Nuffnang :*



8 comments:

  1. Tahniahh. semoga naik banyak lagi. hehe

    try ah hantar ticket. kot kot lah dapat cpuv sbb saya dapat cpuv lepas hantar ticket. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho, thanks. Lia dh hanta tiket ucap ty je sbb dpt cpc, haha

      Delete
  2. Tahniah... dapat lagi.. rezeki semuanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ^^ Alhamdulillah, rezeki walaupun sikit :)

      Delete
  3. Saya tidak pernah guna yang buat duit guna online ni.. Nuffnang.. Saya risau nanti kena bayar balik.. Hehe.. Mungkin saya salah anggap, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee, memang org salah anggap. tpi, lia rse dye xtipu sbb rmai dh yg cashout :D

      Delete

Your comments are highly appreciated :')